RSS

~Y.a.n.g H.a.l.a.l B.u.a.t S.a.y.a A.d.a.l.a.h A.w.a.k Capital "S"~


haram haramkah aku

bila hatiku jatuh cinta

tuhan pegangi hatiku

biar aku tak jadi melanggar


aku cinta hanya pada dirinya

cinta pada pandangan pertama

sifat manusia ada padaku

aku bukan tuhan


haram haramkah aku

bila aku terus menantinya

biar waktu berakhir

bumi dan langit berantakkan

aku tetap ingin dirimu

tak mungkin hatiku berdusta

hanya Tuhan bisa jadikan

yang tak mungkin menjadi mungkin


aku hanya ingin cinta yang halal

dimata dunia juga akhirat

biar aku sepi aku hampa aku basi

Tuhan sayang aku


aku hanya ingin cinta yang halal

dengan dia tentu atas izinNya

ketika cinta bertasbih Tuhan beri aku cinta

ku menanti cinta



capital "S"...jadi lah yang halal buat saya


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 reply:

Post a Comment