RSS

~s.u.k.a~

saya rasa saya punya hati akan jadi berdebar bak petala langit bila kaki saya melangkah masuk dlm sekolah

baru baru ni lah kan saya jadi kuat berdebar.hahahaha.kenapakah...???????

bila dia "S" masuk clas ss.....

saya bila turun pergi rehat lalu class ss...mata saya jadi laju pandang org tepi tingkap class ss sbb rase mcm laen dri yg salu saya tengok...

dan laju juga saya campak bekas pensel saya melalui tingkap dkt budak tu....saya hengad kawan saya sekali budak tu...tepat kne bahu die...=,=

saya tak tahu dia budak baru........

bila satu hari saya berpeluang bertentang mata dengan dia...saya jadi mati darah =,=

saya tak tahu kenapa.......

dulu saya tak suka dia sebab muka die selalu masam macam pembunuh kalau takde buat ape2.....


tapi saya silap lah bila saya tengok kelakuan original dia....kelakuan yg ada pada abg saya tapi style die..=,=

baru saya tahu saya suka dia...perwatakan dia mengoyahkan saya ^^

kalau saya bertembung dengan dia saya jadi tak tentu arah..

sumpah saya tak pernah jadi gediks macam ni walau kapel dgn org2 yg saya sayang gila sebelom ni......

saya tak tahu kenapa tapi bila tengok muka dia saya jadi diam..

saya tak tahu kenapa.......

dia bukan hensem mcm yang laen.dia tak puteh tak jambu mcm yg len..die gelapppppppp =,=

tapi muka die mengetarkan saya =,=

saya suka intai2 curi tengok dia.......

saya punya kawan pulak bijak tangkap rasa saya.suka menganjing saya...suka buat saya dari tak suka jadi suka =,=

saya selalu berangan "S"...

saya dah jadi semacam lah sekarang.tetiba jadi ayu++gediks gila x_X

saya rasa "S" dah ada yang punya =(

takkan lah dia nak pada saya kan(gila tak malu stmnt)

saya rasa saya baru dapat cinta pandang pertama yg betul2 saya tak pernah sangka saya akan dapat dlm keadaan saya yg maseh begini......

terimas kasih Tuhan atas apa yg aku rasakan.....



owhh..."S"


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 reply:

Post a Comment