RSS

~huewww capital"S"~




hahahha
tadie kan
dekat sekolah kan saya kan datang exam lewad kannn
exam paper bahasa malaysia 1
hahahahah
vudus boley pulak lmbt
seklai masok clas bm
ferhhh meja penuh nan budak2 nih
atde pown se utk saya
sekali pdg ad satu emja kosong
tmpt budak name yati galokk(haha lawak je yati)
die ta dtg kod
da buad ak na luruh jatung+++kaber cun(cun ker?muntoh hihjo dulu)
sbb meja tu sblh capital"S" saya lah !!!^^
kurang ajor punyer mbw g dok 1 tempt ta tinggl se pown tok saya
hekehehk
suka2
dah la lmbt ley pulak tkedek2 lg jln
ahhahahahahahahah



malu lah...control giler jln tp capital"S"
hekehkehke...
mbw cm bangang dah gelak2 da
skli dpt paper bukak paer
babeng susah dewaaaaa soklan bm =,=
teros hilang capital"S" saya -,-
leka betol saya jawab sampai saya ta sedar saya tgh duduk dgn mcm2 style
tkankang
cm duyung powna d
siap cabot kasot
tayang stokin shortberry cakehouse(betul ek kartyon tu??eja je)
hakhakhak...
boley lgi la kan saya dan2 tilik2 capital"S" tepi saya
ferhhh hensem betol mamat nih =,=
bikin jwpn ak terbang melayang n sesedap ajinamoto je ak bulat2kan soklan tu nyer jwpn =,=
ahahahahahah


gabra ak bila tgk saputangn die jatuh..ahhahaaa..(saputangan je pown).
rase mcm na bangun tlg amek n bg dgn die dgn ayt sopan
"eyh kau,sapu tangan kau nih...^^''
erkk!!ader ker gune ayt kau2 pulak..patot anda2..huewww ^^v
tgk die sgt bersemangat jwb aper.
ye la dak cerdik la kan.amek 5 subjek weyh la
yg tuff2 pulak tu..ekonomi,sejarah,sports science(aku)bm(aku)pengajian am =,=
gila mmg ta target pown die mcm tu
heyhlah capital"S"yg dipanggil SARDIM dek mumy haku -,-
awk ni nape lah cm penuhkan list future husband saya nih =,=


ferhhh freehhh sarah dah jatuh cinta dah!!!!
agagagagagag
hahahah uwaaaaaaaaaaaaaaa
~CINTA KERA~
hahha saya je suka die,,die belom tentu lagi
dei da ad aweks la =,=
melepas..
ekekek
nop okehhhh
saya suka die dan tidak bharap die jd pakwe saya pwon
saya cuma suka saje ^^
ta tpkir pown die na kawan dgn saya
ye lah
muka garang na mampus...
a.k.a berlagak..
heyh blagak yg hensem mmg haku suka..aahhahahahahah

heyh
capital"S"
erkkkkkk saya na kawan nan awak lah.....
tapi hoh awak sombong okeh
*jgn na bajek market sgt la yea
(heyh ad pulak ckp gitu..=,=)
market nan saya sudah lah.wawawawawawa
hoh tidaaaaakkkkkkkkk


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 reply:

Post a Comment