RSS

~c.a.p.i.t.a.l "S"~

saya..saya rendu awk la capital"S"
kenapa pulak ta dtg sekola hari ni??oowh lupa awk takde paper kan..
lame la syaa tak boley intai awk =,=
sampai isnin =,=
naseb saya pown takda paper isnin nih..hoooreeeey =D...

oowhh hatii,bhenti lah cpt dari suka kan org tlalu mudah..
saya cuba tapi kenapa yea saya terasa saya mcm suka kat awk je capital "S"
=,=
saay rimas bila kawan usik2 pasal saya dgn awk..mula suka lah sbb maen2 tp saya jd rimas sbb saya tahu akhernya jadi mcm maner
owh capital"S"
kenapa lah awk ni dah berpunya...?o_O
hmmphhh saya melepas ker?
melepas lah buad cinta pandang pertama saya nih -,-
hahahahahahah
beshnye saya dpt kenal awk walupun sumpah lah kita ta borak pown =,=
suka suka sukaaaaaaaaaa =)
awk suka buad saya rasa dup dap dup dap


owh dunia kalau lah tiada perasaan malu dlm hidup nih
dah lama saya jerit2 kepoh tentang perasaan saya pada awk capital"S"
tapi tu kan angan angan saya
(angan angan minah sarah)=,=


weyh capital"S"
saya suka awak =,=
saya nak kawan dgn awk lah
tp awk garang =,=
serius mcm na bunuh org jek =,=
cuba try senyum skit =)
awk sgt gentelmen kat mata saya okeh
banyak2 laki saya jumpa,rasa mcm awk ja yg plg gentle
myb dpn saya kan
kita kan ta kwn lg,,,
saya taktau side kiri awk =)
tp nvm hal remeh saja


awk saya na sgt kawan dgn awk
kot2 taley jd bf
ley wat jd bff kan
ahahhahah(meroyan)
hmm capital "S"
awk buat saya jd gediks sekarang
=,=
hilang 100% perangai jantan saya =,=
kan best kot2 awk ley tersenyum at saya ker
kompom saya mlm tito jtuh golek2 tas lantai kan =)


awak katank..buat naluri keperempuanan(ada akhernya)saya dup dap dup dap
heeeeeeeeeeeee.nebes gila sakap nan awk pasal paper ekonomi =)
adoiiii best tp awk punya muker cm na maki saya jek =(
naseb baek ta khecek haty saya =)
huahuahuahuahua....

saya dah mula melalut skrg sbb saya tak dpt tito =(
bila saya free..automatik awk dtg singgah lam pale saya
haa ni saya tak suka bila suka at manusia nih =,=
eyhh capital"S"
saya nak mimpi awk boley ta??=D
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
selamat malam *yang halal buat saya*


capital"S"

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 reply:

Post a Comment