RSS

~c.i.k m.a.t.a c.a.n.t.e.k b.u.a.d a.k.u h.u.r.u. h.a.r.a~

            haiyarkkk.....mengapakah kebelakangan ni pale jdi haru biru..-,-

tamaw1 pikir semua nih..-,-.nanti langar priksip aku lah !!x_X....

kenape?!!!!kenape lah tyme ni tetibe kau muncul haa?!!!!

menuntut ape yg sepatot ak tuntut..

adoiiii lah....hello....aku sbnrnyer luper ape musti ak tuntut!!

tp tetbe jd teringad..hah masak ak biler ingt semula......

okeh lah cik mata cantek....ak ckp tunggu kau habis spm an bawu ak bgthu 

jwpn..

tp ni dah kau masok mimet...ak fikr msk2 ak na sambung smapi la ak abeh 

stpm bawu ak bg jwpn boleyh ta =(.....noot readyyyy..relly not ready 

okehhh......

giler lah..aku rase semcm je  sampai syok sendri senyum sorg2..terancat 

dah nih..kompom...aishhh.nge nge nge....

kalau lah kau ta chat nan ak ari tu takde la ak semak sgt sampai suda..

hoh jgn hasut ak tok btw jwpn ak..

sbr okeh.....

kau sbr insyaALLAH lah ak try timbang duga balek ape soklan kau ary tu


hahahahha 

biar betul ak na start semula nih..tak mungkin boleyh ta -,-...

ak pown agak mereng p citer at bff ak yg senget tu

abeh satu sekolah die jaja

haa kan meletop jap muker ak malu -,-

omjaaaaayyyyy

bukan ak bgthu lg jpwn die....

adoii la

bff ak sebok asek mimpi ak dpt teettt yg sempurna..

kau giler tikah..

maner ad mnusie smpurne lah..suka bagi ak harapan an u_U

silap ak nih sbb baek sgt nan kau..

tu la manusia baek skit ta boley jht skit pown ta ley

pening beta

wahai cik mata cantek

boley ta saya tunda jwpn itu

atau lebeih dikenali sbg kita abai an tuntutan itu..u 

sbb saya da ta tentu arah okeh...

lgpown saya ta sedie

even anda salu buad saya tak cukup aer dlm bdn -,-


tunda tunda tunda 

untung  lah kau cik mata cantek sbb ak bukan suka emas.bg ak emas tu 

busuk.ak elergik -,-

tu la kalau jadi an...

bagi ak abeh sekola ta pown abai an..
  
tunda tunda tunda tunda lagiiiii

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 reply:

Post a Comment